dumpats.blogg.se

Ett sätt för mig att ventilera och försöka komma över vad jag trodde var mitt livs stora kärlek/ tjej, 31 år, Stockholm

Dumpats... Stalkervarning

Kategori: Allmänt

Hans Facebook är väldigt opersonlig och jag kan inte se hans flöde eftersom vi inte längre är vänner, men vi har gemensamma vänner OCH hans gamla KK har en väldigt öppen profil så jag har sjunkit så lågt att jag kollat där. Såg då att han gillat hennes senaste profilbild. Han gillade aldrig någonsin något som jag lade upp på FB. Varför kan han då gilla hennes bild? Han gillade inte ens bilder jag lade upp på oss tillsammans. Men henne kan han gilla?? 
Jag känner mig nästan säker på att de börjat ses igen. De hade ihop det när vi först träffades så nu har de väl ingen anledning att inte återuppta den kontakten.

Jag känner mig som en stalker, ett psykotiskt ex som snart ligger där i buskarna och spionerar.
Hur ska jag finna tillräckligt med karaktär för att motstå?

Jag tänker flera gånger om dagen att jag ska skaffa en profil på Happypancake så att jag kan spionera, men hittills har jag lyckats stoppa mig själv. Men hur länge?
 
Jag går snart sönder inombords...
 
Jag hatar att jag älskar dig!!!
Kommentera inlägget här: