dumpats.blogg.se

Ett sätt för mig att ventilera och försöka komma över vad jag trodde var mitt livs stora kärlek/ tjej, 31 år, Stockholm

Dumpad... Svårt att förstå

Kategori: Allmänt

Jag grät mig till sömns igår. Det är så jäkla ensamt här. Tystnaden äter upp mig...
 
Sedan jag fick reda på att X hängt på en dejtingsajt under vårt förhållande känns det som att allt mitt självförtroende har dött. Är jag så hemsk att han var tvungen att försöka hitta någon annan medan vi fortfarande var tillsammans? Varför sa han då att han älskar mig? Varför ville han att vi skulle köpa större lägenhet eller hus?
 
Det gör så ont i mig att jag inte ens klarar av att hantera känslorna. Jag stänger av och kör på som ett ånglok. Har börjat träna massor bara för att få nån form av utlopp för alla känslor, jag städar och grejar och gör allt för att inte ha tid att tänka.
Men när klockan säger sängdags har jag inget val. Då kommer tankarna och jag har börjat bli rädd för att gå och lägga mig...
 
Jag hatar att han förstört mig så mycket. Jag hatar att han tog mitt självförtroende och stampade på det.
Ändå älskar och saknar jag honom så oerhört...
Kommentera inlägget här: