dumpats.blogg.se

Ett sätt för mig att ventilera och försöka komma över vad jag trodde var mitt livs stora kärlek/ tjej, 31 år, Stockholm

Dumpad.. Söndagsångest

Kategori: Allmänt

Jag har alltid älskat söndagar. De är kravlösa och man kan slappa hela dagen om man vill utan att ha dåligt samvete, sen brukar jag alltid äta något gott och se en bra film på söndagkvällar. Men har jag sån ångest. Jag vill inte slappa, då börjar jag tänka. Jag kan inte titta på film för allting påminner om X.

Jag har inte gråtit på flera dagar. Det känns som att jag tappat bort sorgen någonstans på insidan. Jag vill skrika och gråta men jag hittar inte riktigt fram till känslorna. De är diffusa och ligger och pyr någonstans och ger mig ångest och frustration istället. Om jag var frisk skulle jag ge mig ut och springa men det är nog ingen bra idé just nu när jag är förkyld.
 
Varför slutar det inte att göra ont?
Alla säger att jag har det bättre utan X. FLera personer har sagt att jag såg riktigt låg ut sista tiden av vårt förhållande och att det nog var bäst att det tog slut.
Jag vet att jag var låg. Vi bråkade mycket och jag mådde inte bra. Jag vet det!! Ändå gör det så jävla ont. Ändå skulle jag ta tillbaka honom utan att blinka om han ville det.
 
Jag saknar honom så oerhört mycket. Hans ögon, hans leende, allt.... Jag vill skratta igen. Jag vill vara sådär lycklig som jag var när allting var bra mellan oss. Jag vill ligga sked i hans soffa och bara mysa. Vill känna hans doft. Den där doften som jag älskar så...
 
Snälla låt den här dagen gå fort!
Kommentera inlägget här: