dumpats.blogg.se

Ett sätt för mig att ventilera och försöka komma över vad jag trodde var mitt livs stora kärlek/ tjej, 31 år, Stockholm

Dumpad.. och nu då?

Kategori: Allmänt

Igår städade jag lägenheten och insåg att jag troligtvis glömt en grej hos honom.
Fan...
Jag får ju inte höra av mig på minst 50 dagar till.
Det var så sjukt nära att jag tog upp telefonen och skrev ett sms, men jag lyckades hindra mig.
Kanske tyvärr för att jag då har något att hålla fast vid. En anledning för oss att ses nångång. Och jag vill spara den träffen tills jag mår lite bättre. Vill inte ge honom den njutningen att se mig som ett vrak. Nej jag ska vara stark, smal och snygg!! Han ska suktas!! Fast jag vet ju att jag skulle säga ja utan att tveka en sekund om han ville ha mig tillbaka. Jag är nog inte så stark ändå...

Pratade med en av hans vänner igår. Tydligen har han slutat umgås med alla som vi umgicks med och har helt bytt bekantskapskrets. Varför? Jag fattar inte!
Han har tydligen sagt att han mår bra och har fullt upp men hans vän trodde inte honom.

I mitt huvud har han redan gått vidare och träffat någon ny och skaffat massa nya vänner och är lycklig.
Men han sa ju att han älskar mig för bara 10 dagar sedan. Kan allting dö så fort?
Kommentera inlägget här: