dumpats.blogg.se

Ett sätt för mig att ventilera och försöka komma över vad jag trodde var mitt livs stora kärlek/ tjej, 31 år, Stockholm

Dumpad... Noll tankar!!

Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag från 07.45 till 20.00 och hann inte tänka på X en enda gång under dagen. När jag kom hem var jag så trött och slut att huvudet var alldeles tomt. Vilken skön känsla!!
Men idag är det fredag och helgen stundar. Helg betyder alldeles för mycket tid att tänka så jag är orolig att jag kommer ha en känslomässig breakdown precis som förra helgen. Ikväll blir det dock middag och massa vin hos en vän till X. Eller föredetta vän?! Jag vet inte... X verkar ju ha sagt upp bekantskapen med alla. Jag är bara så himla glad att de fortfarande vill vara mina vänner och umgås. De har liksom sluppit välja sida eftersom X valt åt dem.
Imorgon blir det middag på stan med en tjejkompis, så förhoppningsvis blir den här helgen inte fullt så jobbig som den förra! 
Hoppas, hoppas!!!
Kommentera inlägget här: