dumpats.blogg.se

Ett sätt för mig att ventilera och försöka komma över vad jag trodde var mitt livs stora kärlek/ tjej, 31 år, Stockholm

Den rätta lämnar inte när det är svårt

Kategori: Allmänt

Den rätta lämnar inte när det är svårt
 
Den rätta lämnar inte när det är svårt
 
Den rätta lämnar inte när det är svårt
 
Den rätta lämnar inte när det är svårt
 
Den rätta lämnar inte när det är svårt
 
Den rätta lämnar inte när det är svårt
 
Den rätta lämnar inte när det är svårt
 
Den rätta lämnar inte när det är svårt...
 
Läste dessa ord på en mycket klok persons hemsida. Jag har bestämt mig för att de ska bli mitt mantra ett tag framöver. Jag måste hitta någonting som får mig att inte tycka så förbannat mycket om X. Något som får mig att inse att han inte är den rätta för mig. Men det är svårt... Det hade varit enklare att inse om han lämnat mig för någon annan...
Kommentera inlägget här: