dumpats.blogg.se

Ett sätt för mig att ventilera och försöka komma över vad jag trodde var mitt livs stora kärlek/ tjej, 31 år, Stockholm

Dumpats... Ett år!

Kategori: Allmänt

En tung dag.
En jäkligt tung dag!!
 
För exakt ett år sen idag träffade jag dig för första gången.
Jag kommer så väl ihåg hur vi fick ögonkontakt och jag föll pladask, drunknade i dina blå ögon.
Ett år av glädje, kärlek, närhet och lycka.
Men jag kan inte ljuga för mig själv. Det här året har även innehållit massor av bråk, svartsjuka(från min sida), hjärtesorg, förvirring och sorg. Jag förlorade mig själv totalt i dig och du lät mig göra det. Du drev hela tiden på mig för att jag skulle bli mer som du så jag försvann helt. Jag vaknade upp en dag och mindes inte vem jag var innan du. Men jag visste att jag saknade den personen och det var väl där allting kraschade. Du ville ha din marionettdocka och jag ville hitta mig själv. Jag förstår att vårt förhållande var dåligt. Jag förstår att det aldrig hade kunnat hålla utan att jag gått under helt. Men jag sörjer ändå. Jag sörjer för att när det var bra mellan oss var det så jävla fantastiskt!! Vi hade så sjukt kul tillsammans och jag kunde prata med dig om allt. Jag har ingen i mitt liv längre som jag kan prata med på det sättet. Ingen som lyssnar så som du gjorde. Men jag vet också att du slutade lyssna och jag kände mig ensam. 
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska klara av den här kvällen. Om jag ska gå ut i min ensamhet och supa tills jag slocknar eller om jag hittar någon som vill hålla mig sällskap ikväll för att underlätta smärtan. Vet bara att den kommer bli jäkligt tung..
Men imorgon är en ny dag och förhoppningsvis känns det lite lättare när den här årsdagen är över.
Kommentera inlägget här: