dumpats.blogg.se

Ett sätt för mig att ventilera och försöka komma över vad jag trodde var mitt livs stora kärlek/ tjej, 31 år, Stockholm

Dumpats...Igen? Really?

Kategori: Allmänt

Vad är det för fel på mig?
Innan jag blev tillsammans med X dejtade jag en kille några gånger, M. Men jag hade redan träffat X oc blivit kär i honom så jag satsade mina kort där istället. Många gånger har jag undrat om jag valde rätt.
När X gjorde slut började M höra av sig igen. Vi har träffats väldigt mycket och i helgen bestämde vi oss för att det skulle vara vi. Jag blev så jäkla glad och allt kändes så himla rätt.
Men ikväll fick jag ett meddelande på Messenger där det stod att M inte orkar med något förhållande just nu och att han vill att vi bara är vänner. På Messenger?? Igen?? Precis så som X dumpade mig.
Fattar inte vad som är så hemskt med mig att man inte kan se mig i ögonen.
Men nu orkar jag fan inte mer. Är så arg och ledsen, besviken.
Jag har blivit dumpad så många gånger de senaste tio åren att jag inte kan dra någon annan slutsats än att det är mig det är fel på. Men jag tänker ändra på det. Jag tänker bli precis den personen jag vill vara. Jag ska bli stark, snygg, smal(redan gått ner ca 10kg sen X dumpade mig) och helt självständig. Ingen ska någonsin mer få sätta sig på mig!!
Karlar kan dra åt helvete!!!
Kommentera inlägget här: