dumpats.blogg.se

Ett sätt för mig att ventilera och försöka komma över vad jag trodde var mitt livs stora kärlek/ tjej, 31 år, Stockholm

Dumpats.. Misslyckades

Kategori: Allmänt

Om en vecka hade jag klarat det! Om en vecka hade det gått 60 dagar. Men jag misslyckades...
Jag skickade ett sms idag där jag skrev att jag vill att vi ska vara vänner. 
Varför?
Jo för att jag står fortfarande och stampar på ruta ett och kan inte gå vidare förrän jag åtminstone fått svar på några av alla frågor. Dessutom vill jag verkligen att vi ska vara vänner. Jag vill inte ha honom tillbaka, så mycket har jag insett men jag vill ha honom i mitt liv som en vän. Ingen kan få mig att skratta som han och jag saknar att skratta.
Har inte berättat för någon att vi börjat prata igen. Tror ingen skulle förstå. Alla säger att jag ska glömma honom och gå vidare men det går inte. Inte så länge allt känns så oavslutat.

Så jag misslyckades... 
Kommentera inlägget här: